luni, 31 decembrie 2007

Ultima zi din an

E ultima zi din an si de obicei se fac bilanturi, te uiti in spate si iti analizezi viata din anul ce a trecut , ce ai realizat, cate au fost prevazute si cate au fost sa zic asa la “voia intamplarii”. La inceputul anului, eu am vrut sa fiu mai bun, sa merg spre divinitate(ceea ce nu prea am reusit), sa nu ma las afectat de lucrurile profane care sunt trecatoare si la urma urmei le uitam , azi esti fericit si peste 5 minute te consideri cel mai nenorocit om de pe pamant , acum o ora erai vesel si acum esti mai trist ca niciodata si lacrimi amare iti inunda fata, dimineata esti sanatos si seara esti bolnav, ca atunci se declaseaza de obicei bolile. De aici gandul ca suntem atat de vulnerabili, sanatatea e un dar de la D-zeu pe care nu il pretuim cand o avem si dupa ce o pierdem din cele mai multe ori din cauza alimentatiei pe care o avem sau unele vici (tigari ,alcool ,droguri ) am face orice sa fim din nou in forma optima. De fapt omul nu pretuieste niciodata cu adevarat cea ce are, e nemultumit, cauta, se uita la alti; va indemn sa multumiti macar acum lui D-zeu pentru cea ce aveti si ati primt in anul 2007 . Un an de har a fost 2007, un an in care am putut sa alegem in fiecare secunda calea vietii Noul an 2008 nu stim ce ne va aduce, poate pentru unii dintre noi va fi ultimul an , din acest motiv ar fi bine daca am alege acum, in acest moment calea vietii. In speranta ca 2008 va fi un an mai bun va urez si eu La Multi Ani !! si mai ales Multa Sanatate! Dumnezeu sa binecuvinteze Romania cu pace si bunastare in noul an!

Un comentariu:

  1. "La inceputul anului, eu am vrut sa fiu mai bun, sa merg spre divinitate"
    I Ioan 4:10 Cornilescu
    Şi dragostea stă nu în faptul că noi am iubit pe Dumnezeu, ci în faptul că El ne -a iubit pe noi, şi a trimes pe Fiul Său ca jertfă de ispăşire pentru păcatele noastre.

    Fi fericit in noul an!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere